Κυριακή 14 Ιουλίου 2019

Απόδραση στο Μεσαίωνα.

 

 Μες το κατακαλόκαιρο  το  fb  μου διεμήνυσε  ότι απαγορεύει  στους  αναγνώστες  του  την επίσκεψη -θέαση  στην ανάρτηση μου της 30ης Μαίου 2018 που δημοσιεύτηκε
"στίς Αποδράσεις του Νου "  και φέρει τον  τίτλο "Λόγια Γραμμένα στην ΄Άμμο"
(δεν ξέρω αν η απαγόρευση αφορά την σελίδα εφ' όλης της ύλης)

Απολαύστε τον διάλογό μας....

Λυγερή Βασιλείου mariamoy23@gmail.com

11:37 π.μ. (πριν από 5 ώρες)


προς noreply  

Λυπάμαι κύριοι αν αυτή η απείρου κάλους φωτογραφία, προσωποποίηση της ομορφιάς και της αρμονίας, σας σόκαρε σε βαθμό να προβείτε στην ..απαγόρευση  αυτής της ανάρτησης.
Μιας ανάρτησης  επιπέδου που αν μη τι άλλο ενέπνευσε εγγράμματους ,πνευματικούς ανθρώπους, να  αναφερθούν   με απόλυτο σεβασμό  στην ομορφιά που υπάρχει στο σύμπαν σε όλες της τις  εκφάνσεις  και δεν εξαιρεί φυσικά το ανθρώπινο σώμα. Προφανώς κάποιοι δεν αντέχετε  τόση ομορφιά...

Τώρα αν εσείς εστιαστήκατε στις ακάλυπτες ... θηλές  του τέλειου αυτού θηλυκού σώματος  που ο φωτογράφος αποθανάτισε αναδυόμενο  στην αγκαλιά της θάλασσας,   πρόβλημά σας . "
-----------------------------------------------------------------------------

 Όπως αντιλαμβάνεστε φίλοι μου  δεν αξίζει να ασχοληθώ  περισσότερο με όσους  νοσταλγούν την επιβολή Μεσαιωνικών αντιλήψεων  στην εποχή μας από την μια και από την άλλη  επιτρέπουν τέρατα  και σημεία , ανεξέλεγκτα fake news  να έρχονται στο φως της δημοσιότητα αφειδώς  κι  ανενόχλητα .
Η μάστιγα της  υποκρισίας περισσεύει  δυστυχώς....
Απλά θα πάψω να κοινοποιώ αναρτήσεις των σελίδων μου στην πλατφόρμα του fβ.

Για την ώρα δεν θα καταργήσω τον λογαριασμό μου γιατί  δεν θέλω να χάσω επαφή  με ενδιαφέροντες  ανθρώπους.




4 σχόλια:

  1. Επανέλαβαν μόλις τώρα το μήνυμά τους ( Η δημοσίευση αυτή παραβιάζει τους Όρους της κοινότητάς μας σε ό,τι αφορά το γυμνό ή τη σεξουαλική δραστηριότητα) προφανώς αναφέρονται στην παρούσα ανάρτηση...
    Και είχα και γω μια σκασίλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λυγερή μου,
    για ποια φωτογραφία σε ...."τιμώρησαν"; Βάλτην εδώ κορίτσι μου! Εδώ θα την δουν απείρως περισσότεροι φίλοι σου. Και βάλε κοινοποίηση της ανάρτησης στο f/b χωρίς την φωτογραφία.

    Δυστυχώς αυτή η πλατφόρμα είναι τίγκα στον κιτρινισμό και στην υποκρισία. Αυτό δεν χωράει αμφισβήτηση. Μπορείς να αποχωρήσεις για το twitter Λυγερή μου καθώς η ποιότητα και των χρηστών και του μέσου είναι καλύτερη.

    Ότι και να αρχίζω να λέω για τους υποκριτές του Ζούκεμπεργκ και της παρέας του είναι λίγα. Οι άνθρωποι είναι για τον ....πέοντα! Ναι το λέω φωναχτά. Εδώ είχαν απαγορέψει την αντιφασιστική αναφορά του Μπογιόπουλου αν θυμάσαι και έκανε αναφορά στην Ευρωβουλή ο Κοντονής ως Υπουργός Δικαιοσύνης. Έτσι αναγκάστηκαν να ζητήσουν ...συγγνώμη.
    Μιλάμε για ξεφτίλα Λυγερή.

    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου.

      Η ανάρτηση που τους διήγειρε τα χρηστά τους ήθη ,και στην οποία Εσύ ειδικά και η Αννούλα μας δώσατε ρέστα,ήταν εδώ....https://ligeris.blogspot.com/2018/05/blog-post_30.html (Λόγια γραμμένα στην άμμο) Κάνε κλίκ να απολαύσεις αν μη τι άλλο την υπέροχη εικόνα της αιθέριας ύπαρξης που αναδυόταν μέσα απ' το κύμα.Ομορφιά σε όλο της το μεγαλείο.

      Εγώ διερωτώμαι. Είναι στα καλά τους οι άνθρωποι;

      Δεν έχει υποπέσει στην αντίληψή μου η αντιφασιστική αναφορά του Μπογιόπουλου,κακώς βέβαια. Αλλά μήπως αδειάζω Γιάννη μου να παρακολουθώ και να είμαι "παρούσα" σε όλα; Μόλις και μετά βίας επί τροχάδην ρίχνω φευγαλέες ματιές στο διαδίκτυο. Η "διαθεσιμότητά" μου έχει περιοριστεί στο ελάχιστο. Θα το έχεις αντιληφθεί νομίζω από την αραιή επισκεψιμότητα μου ακόμη και στις σελίδες μας αλλά και από την μειωμένη δραστηριότητά μου εν γένει.
      Δεν είναι μόνο θέμα χρόνου .Είναι και οι συνθήκες που δεν ευνοούν την διάσπαση προσοχής μου από τις απολύτως απαραίτητες κι ανελαστικές απαιτήσεις της καθημερινότητάς μου.
      Ας είναι !!! Ας έχουμε υγεία τουλάχιστον "under control" και κυρίως τα παιδιά μας.....

      Καλό το υπόλοιπο καλοκαιράκι ( κι αυτό παλάβωσε) σου εύχομαι όπως αγαπάς και με όσους αγαπάς.

      Διαγραφή
  3. Ω μάλιστα! Αυτήν λοιπόν την ....διεφθαρμένη φωτογραφία θεώρησε ...προκλητική η αξιότιμος διεύθυνσις της κιτσαρίας που ακούει στο όνομα facebook! Μάλιστα! Εντάξει. Κοίτα. Κάποιοι άνθρωποι το χρησιμοποιούμε για συγκεκριμένους σκοπούς. Τελικά λάθος μας. Οφείλαμε ίσως να αποχωρήσουμε και να καλέσουμε τυχόν φίλους μας αλλού! Μήπως να το κάναμε;

    Σέβομαι τις προτεραιότητές σου. Μας λείπεις, να το πω, το ξέρεις. Αλλά δεν μπορώ να παρέμβω σε εκείνα που σε απασχολούν περισσότερο.
    Δίνε όσο μπορείς πιο συχνά το παρόν τουλάχιστον καλή μου.
    Φιλιά πολλά. Όμορφες καλοκαιρινές στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή