Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019

Μη γράφεις σ'αγαπώ στο χιόνι


                   
                             


                                Ξένε  Μη  γράφεις σ' αγαπώ  στο χιόνι
φωτιά   γίνεται   το  λιώνει.
Έρωτα περαστικέ
μην κάνεις  περίπατο
πάνω  στο  χιόνι
κόκκινο  βάφεις το  λευκό
και η  ψυχή  θυμώνει

Ταξιδευτή - πραματευτή  ονείρων
το  πατάς το  χιόνι το  παγώνεις
Άνθρωπος είναι από κάτω
ο  πάγος  στάζει  στη καρδιά  
  και την πληγώνει

Νύχτα  προστάτεψε με
στον  χιονιά
κρύψε   την  αστροφεγγιά
να μη  με  δει να μη   με  βρει
να μη  με  αναγνωρίσει .

Την  καρδιά   μη μου ζητήσει
να   διαβάσει
να μη  με  μαρτυρήσει πως  ακουμπώ στην παγωνιά
  να φυλαχτώ απ' τη φωτιά….

4 σχόλια:

  1. Όμορφη ποιητική στιγμή! Με στίχους της καρδιάς σου Λυγερή μου. Και την αύρα της.
    Καλή χρονιά καλή μου φίλη. Με την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή μέρα Γιάννη μου. Καλή η περπατησιά σου και στο 2020.

    Με χαρά καλώς ορίζω την "πρωτιά" σου και σε τούτη την σελίδα .
    Η παρουσία σου είναι τιμή,χαρά δείγμα φιλίας και ζεστασιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραίοι στίχοι! Μα ποιος μπορεί να κρυφτεί στην παγωνιά και να μην τον βρει ο Έρωτας; Σαν θέλει θα λιώσει τον πάγο και θα ανάψει τη δική του φωτιά μακριά από θέλω δικά μας.
    Πολύ μου άρεσε το ποίημά σου
    Φιλί γλυκό Κυρά της Αγάπης, του Έρωτα, της Δύναμης, του αγώνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις Εσύ ....γι αυτό άλλωστε και η ηρωίδα μου ,ποιητικω δικαίω,καταφεύγει στην παγωνιά να την γλυτώσει απ'τη φωτιά....τρομάρα της, λες και το μπορεί...

      Σε ευχαριστώ καλή μου για την προσφώνηση κι αν δεν κοκκίνιζα /Κυρά γυναίκα,/ αμήχανα μεν , χαμογελώντας δε, θα συμφωνούσα με μια μικρή παραλλαγή. Αντί της δύναμης θα έλεγα * της Αντοχής.Αντί του αγώνα θα έλεγα της Προσπάθειας

      Από εμένα μιαν αγκαλιά χωρίς φιλί για να μην σε κολλήσω. Έχω αρπάξει μια γερή πούντα

      Διαγραφή