Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018

κολακεύτηκα


Ευχαριστώ όλους εκείνους που γελούν με τα όνειρά μου..
γιατί  Εμπνέουν τη φαντασία μου.

Ευχαριστώ όλους όσους με γεμίζουν ψέματα..
γιατί  Μου δίνουν τη δύναμη της αλήθειας.
Ευχαριστώ όλους εκείνους που δεν έχουν πιστέψει σε μένα..
γιατί Μου έμαθαν πως μετακινούνται τα βουνά.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με πολεμούν..
γιατί Προκαλούν το θάρρος μου.
Ευχαριστώ όλους εκείνους που ήθελαν να μου επιβάλουν περιορισμούς..
γιατί Μου δίδαξαν την αξία της ελευθερίας .

Ευχαριστώ όλους όσους μου έχουν προκαλέσει σύγχυση..
γιατί Έχει γίνει σαφής η θέση μου.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν εγκαταλείψει..
γιατί Μου έδωσαν χώρο για να δημιουργήσω.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν προδώσει,
όσους καταχράστηκαν τα αισθήματα μου..
γιατί Μου επέτρεψαν να είμαι προσεκτικός.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν βλάψει..
γιατί Με έμαθαν να αναπτύσσομαι μέσα από τον πόνο.
Ευχαριστώ όλους εκείνους που διαταράσσουν την ηρεμία μου δημιουργώντας μου προβλήματα..
γιατί Μου έδωσαν δύναμη να τα αντιμετωπίζω.
Ευχαριστώ όλους εκείνους που με έριξαν στο έδαφος..
γιατί Μου έδωσαν την ευκαιρία και τη δύναμη να μάθω να σηκώνομαι.

Ευχαριστώ όλους εκείνους που έχουν κερδίσει εις βάρος μου..

γιατί Μου έδειξαν ότι όλοι είναι σε θέση να χάσουν.

Το πιο σημαντικό…
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με αγαπούν όπως κι εγώ.
Σας ευχαριστώ.
Paulo Coelho – Εγχειρίδιο του Πολεμιστή του Φωτός
```````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````



Δεν θυμάμαι πόσα χρόνια πάνε από τότε που βιωματικά συνειδητοποίησα χωρίς καμία έξωθεν επιρροή ότι:

 Όλα  όσα στραβά κι ανάποδα  συμβαίνουν στη ζωή μου από τα πιο ασήμαντα τα καθημερινά,
έως τα πιο σκληρά τα καρμικά, έχουν οπωσδήποτε κάποιο  θετικό επακόλουθο.
Μέχρι και σήμερα δεν παραιτούμαι απ' αυτή την εμμονή  να το εντοπίζω και να το δέχομαι
ως ευλογία.

Τολμώ λοιπόν σήμερα να εξομολογηθώ  δημόσια  ότι   κολακεύτηκα   όταν  σε ανύποπτο χρόνο και χωρίς καμιά προσπάθεια εκ μέρους μου ούτε εκ μέρους του !!!!φυσικά !!!! βρέθηκα στην ίδια συχνότητα σκέψεων μαζί  Του.  Τον Paulo Coelho. Τον άνθρωπο  που  βρήκε  το κουμπί  του Σύμπαντος  και ούτε λίγο ούτε πολύ  το έπεισε  ολόκληρο Σύμπαν  να συνωμοτεί  με την ισχυρή  ανθρώπινη  Θέληση.

4 σχόλια:

  1. Έτσι πρέπει να μπορούμε Λυγερή μου να τα ερμηνεύουμε και να τα δεχόμαστε όλα. Με το θετικό επακόλουθο να αναζητείται και να μπαίνει ως ίαμα στην κάθε πληγή, στην κάθε αναστάτωση.
    Όμορφες, όπως πάντα οι σκέψεις σου.
    Κορίτσι μου όμορφο Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου.
      Απότομα άλλαξε ο καιρός, καίτοι προβλεπόμενος, μας περιόρισε εντός, απροετοίμαστους ψυχολογικά. Αναφέρομαι στο γεγονός γιατί ξέρω Εσύ πόσο επιρρεπής είσαι στου καλοκαιριού του χάδια....Σε καταλαβαίνω , σε συμμερίζομαι κι ελπίζω αυτή η επίμονη ίωση( θηλυκό βλέπεις ) να είδε κι από' είδε και να πήρε των ματιών της από πάνω σου.

      Οι άνθρωποι που δοκιμάζονται νομίζω πως γίνονται πιο ευαίσθητοι δέκτες των Συμπαντικών επιρροών. Άλλωστε όλοι ,μηδενός εξαιρουμένου, ζούμε στο ίδιο Σύμπαν και φυσικό είναι όλοι να δεχόμαστε τις επιρροές του.
      Τώρα αν κάποιοι δεν θέλουμε να τις αναγνωρίσουμε και να τις ερμηνεύσουμε αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο....

      Χρόνια Πολλά για την ημέρα φίλε. Να είναι μακρυνό το ταξίδι μας , να θυμόμαστε και να τιμούμε την ημέρα σε βάθος χρόνου γιατί η λησμονιά παραμονεύει...Δεν βλέπεις τι γίνεται; Δεν φαντάστηκα ποτέ ότι η μνήμη της 17 Νοέμβρη και των θυμάτων της θα ατιμάζονταν σε τέτοιο βαθμό μέσα στην βουλή των Ελλήνων από κάποιους εκπροσώπους του ίδιου του λαού χωρίς σχεδόν μηδενική αντίδραση.

      Αυτά είναι εξωφρενικά πράγματα.

      Θαλπωρή και ζεστασιά για το Σαββατοκύριακο σου εύχομαι.

      Διαγραφή
  2. Του συλλογισμού σου προηγήθηκαν οι αρχαίοι στωικοί μας φιλόσοφοι με εκείνη την παροιμιώδη φράση
    "Ουδέν κακό αμιγές καλού"

    Καλό Χειμώνα Λυγερή σε ήπιο κλίμα χωρίς "Πυρκαγιές" σε όλα τα πεδία της σύγχρονης Ελληνικής σκηνής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα αγαπητή Βέρα .

    Ευχαριστώ ιδιαίτερα για την ευχή σου ως προς το κλίμα στην σύγχρονη Ελληνική σκηνή.
    Την σκηνή της υπέροχης σε φυσικό κάλος Ελλάδος που το σύμπαν προόρισε για Θεούς φιλοσόφους, ποιητές , καλλιτέχνες -Δημιουργούς, αλλά ατύχησε στην σύγχρονη εποχή μας να πέσει σε βέβηλα, ενίοτε βρώμικα, και αδέξια χέρια.

    Ας επιμείνουμε λοιπόν στον μύθο του λαοπλάνου Paulo Coelho κι ας ενεργοποιήσουμε την ισχυρή ανθρώπινη Θέληση μας να πείσουμε το Σύμπαν να συνωμοτήσει μαζί μας στην αναγέννηση της Πατρίδας μας εκ θεμελίων.

    Θα μου πεις ίσως. « Ποιος και που είναι εκείνος ο οραματιστής- διαμεσολαβητής στο Σύμπαν να συνάψει την συνωμοσία μαζί του ; Αυτό είναι και εμένα το μεγάλο μου παράπονο.

    "Μα δεν υπάρχει κανείς ; Ούτε ένας ΑΝΤΡΑΣ (με την σημασία του όρου που του αποδίδει ο λαός μας) να ξεχωρίσει την ήρα απ' το στάρι; Να καθαρίσει την κόπρο του Αυγεία και να ξεκινήσει την κοινωνική-πολικο-οικονομική ζωή μας απ' την αρχή.???? Μόνο σκάβουν λάκκους ωσάν τα τρωκτικά για να τρυπώσουν και να αναρριχηθούν στον θώκο της εξουσίας.

    Σε αυτή την αγωνία ,μόνη μου παρηγοριά είναι η εκδοχή του "καλού" επακόλουθου κάθε τραγωδίας, όπως ισχυρίζεται ο Paulo Coelho ο τρωτός και ευάλωτος λογοτεχνίτης.
    Κλείνω τ' αυτιά μου στην ρεαλιστική διαχρονική αρχαία ρήση ,"ενός κακού μύρια έπονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή